Aller au contenu

Door de implementatie van een nieuw klantenbeheersysteem ondervinden wij momenteel technische problemen. Hierdoor duurt de behandeling van uw dossier en de verzending van facturen momenteel langer. We ontvangen ook een groot aantal oproepen en e-mails, wat de werklast van de medewerkers van de Klantendienst verhoogt.

Daarbij komen nog de gevolgen van de sanitaire crisis (afwezige collega’s, sluiting van de lokketten, telewerk…) die ook een invloed hebben op de kwaliteit van onze dienstverlening.

Onze teams doen hun uiterste best om de situatie zo snel mogelijk te herstellen. De vertraging in de verzending van de facturen zal uiteraard geen rappelkosten veroorzaken voor de betrokken abonnees.

U kan ons callcenter bellen tussen 9 en 15 uur.

Het telefonisch contact met onze klantendienst is tijdelijk beperkt. U kan ons callcenter bellen elke werkdag tussen 9.00 en 15.00 uur.

We bedanken u voor uw begrip en uw geduld.

Facturatie hervat

© 2022 Vivaqua | Cookies policy