Aller au contenu

Antwoorden op uw vaak gestelde vragen

  • Door technische problemen hebben onze medewerkers van de klantendienst een zeer grote achterstand in het behandelen van dossiers. Uw aanvraag is Ă©Ă©n van de dossiers die nog moeten worden behandeld.  Onze medewerkers zullen deze zo snel mogelijk behandelen. Wij danken u voor uw geduld en begrip.

    Lees meer over verhuizingen en verandering van huurder/eigenaar

  • Door technische problemen hebben onze medewerkers van de klantendienst een zeer grote achterstand in het behandelen van dossiers. Daardoor krijgen ze ook een groot aantal telefoons en e-mails, wat hun werklast verhoogt. Onze medewerkers doen hun uiterste best om de oproepen te beantwoorden.

    Om de achterstand in te halen, werden de openingsuren van ons callcenter (02/ 518 88 10) aangepast: het callcenter is enkel bereikbaar tussen 9.00 en 15.00 uur. Wij danken u voor uw geduld en uw begrip.

  • Door technische problemen hebben onze medewerkers van de klantendienst een zeer grote achterstand in het behandelen van dossiers. Daardoor krijgen ze ook een groot aantal telefonische oproepen en e-mails, wat hun werklast verhoogt.

    Onze medewerkers doen hun uiterste best om de achterstand in te halen maar u zal waarschijnlijk een aantal weken moeten wachten alvorens een antwoord te krijgen.

© 2022 Vivaqua | Cookies policy