Klant of toekomstige klant? Onze Klantendienst staat voor u klaar
Verhuizing of meteroverdracht
Bezorg ons de nodige informatie: we zullen uw dossier bijwerken
Uw factuur
Hebt u een vraag over uw factuur of over uw verbruik? Wilt u een duplicaat of een terugbetaling?
Domiciliëring
Maak u het leven gemakkelijker en betaal uw facturen automatisch via domiciliëring.
Afbetalingsplan
Indien u moeilijkheden ondervindt om uw factuur te betalen kan u aan VIVAQUA een spreiding van uw betalingen vragen.
Wijziging van uw persoonlijke gegevens
Hebt u een nieuw telefoonnummer of een nieuw e-mailadres? Wilt u dat uw facturen naar een ander adres worden opgestuurd of wenst u een mandataris in te schrijven voor uw facturen?
Een lek bij u thuis?
Wanneer u een lek heeft in uw privé-installatie kan VIVAQUA u in sommige gevallen een lektarief toekennen.
Een technische vraag over uw meter?
U stelt een werkingsprobleem vast aan uw meter? U wenst een technische controle van uw meter?
Voert u werken uit?
Verricht u water- of rioolaansluitingen? Wilt u meters laten installeren of verwijderen?
Hebt u een andere vraag?
Hebt u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact op met onze Klantendienst.